30 Dec 2011

i get up in the morning, put my dreams away

svaka godina je ista. opet mi je neko umro. opet sam s nekim prekinula svaki kontakt. opet sam upoznala neke divne ljude koje sam zašila crvenim koncem za srce. i to još poduplala. opet sam se smijala sa moje dvije zvijezde. opet sam im umirala, a one se bavile nekromancijom. opet sam plesala sa đavolom na mjesečini. ozdravila na jedan, razbolila se na drugi način. nisam postala bolja, ni pametnija. nisam postala gora, ni gluplja. opet shvatila da nisam posebna, da sam makovo zrno u univerzumu i da trajem treptaj oka. ali se jesam uvjerila da od svih elementarnih nepogoda ljubav je najveća. i najbolja. ovo sam, naravno, ukrala iz nekog filma.
i tako se ja odjavljujem uz prigodnu muzičku.



3 comments:

  1. Toliko je utjehe u tome što svaka godina zapravo jeste ista...utjeha je vrijedna slavlja više od koječega. Sretna opet :)

    ReplyDelete
  2. s: you just watch me.
    o: sretna. da bude bar lakša.

    ReplyDelete